Malo je danas učitelja koji žele da stvaraju čarobne stvari za svoje učenike

Malo je danas učitelja koji žele da stvaraju čarobne stvari za svoje učenike

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Učiteljica Suzana Veljković iz OŠ ,,Branko Miljković“ iz Niša prepoznala je vrednost naših proizvoda i na svoju inicijativu osmislila aktivnost nazvanu ,,Životinjsko carstvo“-primena mobilne aplikacije u nastavi, i izvela je u odeljenju I/2. Koliko su ovakve aktivnosti važne i da li su deca oduševila, zaključite čitajući tekst koji nam je poslala učiteljica Suzana, „čarobnjak prosvete“.

Aktivnost je trajala dva školska časa i sastojala se iz tri dela:

Uvodna aktivnost

I Popunjavanje ukrštenice
Dobijena reč TELEFON usmeriće pažnju učenika na uređaj koji će biti
osnovno sredstvo za rad u ovoj aktivnosti.

II Sledio je razgovor o telefonu – uređaju za komunikaciju na daljinu i kraći osvrt na razvoj telefona od pronalaska do danas i mogućnostima i prednostima pametnih telefona.

III Dok su učenici radili na svom zadatku – bojenju 4D bojanke sa likom životinje,  prisutni roditelji su preuzeli mobilnu aplikaciju DEVAR prateći uputstvo učitelja.

Glavni deo

IV Učenici su dobili potrebna uputstva za rad sa mobilnom aplikacijom. 

V Igrala se sa„oživljenim“ likovima, slušali činjenice o njima i pamtili iste.

VI Zatim smo proveravali usvojena znanja.

Završni deo

VII Evaluacija aktivnosti

„Кako je ključ uspeha svake aktivnosti saradnja porodice i škole, roditelji su upoznati  sa idejom da organizujem edukativnu radionicu-igraonicu i zamolila ih za pomoć i podršku u njenoj realizaciji. Roditelji su se složili da bi poznavanje korišćenja mobilnih aplikacija u svrhu usvajanja znanja deci bilo korisno i izrazili spremnost da pomognu u savladavanju navedenih aktivnosti. 

Praćenje i vrednovanje rada učenika je protkano kroz sve delove časova. 

Svi planirani sadržaji su realizovani. Učenici su sa visokim stepenom motivacije pristupili svim aktivnostima. Pokazali su spremnost da diskutuju i komentarišu. Кomentari pokazuju da su realizovane aktivnosti kod učenika proizvele jak emocionalni utisak. Visok stepen motivacije podstaknut je prezentacijom i mobilnim učenjem. Na ovaj način učenici razvijaju kompetencije za samostalan istraživački rad.

Trud, pažnja i zainteresovanost učenika da saznaju još više navodili su me da im stalno pokazujem nove mogućnosti aplikacije.

Naučili su i da fotografišu svoj oživljeni lik iz bojanke. Učenici su na časovima pokazivali svoju solidarnost i spremnost da pomognu jedni drugima. Učenici koju su brže savladali korišćenje aplikacije postali su moji mali pomoćnici. Obilazili su ostale učenike i dodatno im pojašnjavali funkcije koje nisu shvatili. 

Gradivo su uspešno i sa lakoćom usvojili kroz igru i slušanjem.

Najbitnije od svega su vedra, nasmejana dečija lica koja su u stvari najbolji pokazatelj da li je to što smo radili dobro.

Proširila sam svoja znanja iz oblasti mobilnih aplikacija i dobila ideje za aktivnosti koje planiram da organizujem sa svojim učenicima.

Učenici su bili oduševljeni, o čemu govori atmosfera tokom rada i utisci izneti posle rada-evaluacija.

Čas je realizovan kao ogledni čas kome su prisustvovali: roditelji učenika, psiholog škole, student Filozofskog fakulteta-odsek za  psihologiju, veroučiteljica i dve nastavnice engleskog jezika. U toku rada kod koleginica se javila ideja kako da mobilnu aplikaciju prilagode predmetu koji predaju i uzrastu učenika.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/3″][vc_single_image image=“929″ img_size=“large“][/vc_column][vc_column width=“1/3″][vc_single_image image=“930″ img_size=“medium“][/vc_column][vc_column width=“1/3″][vc_single_image image=“931″ img_size=“medium“][/vc_column][/vc_row]

Čarobni dečiji svet na Beogradskom sajmu

30/05/2018

Da li u školi smemo da koristimo mobilni telefon?

30/05/2018

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *