Aktivnost je trajala dva školska časa i sastojala se iz tri dela:
Uvodna aktivnost
I Popunjavanje ukrštenice
Dobijena reč TELEFON usmeriće pažnju učenika na uređaj koji će biti
osnovno sredstvo za rad u ovoj aktivnosti.
II Sledio je razgovor o telefonu – uređaju za komunikaciju na daljinu i kraći osvrt na razvoj telefona od pronalaska do danas i mogućnostima i prednostima pametnih telefona.
III Dok su učenici radili na svom zadatku – bojenju 4D bojanke sa likom životinje, prisutni roditelji su preuzeli mobilnu aplikaciju DEVAR prateći uputstvo učitelja.
Glavni deo
IV Učenici su dobili potrebna uputstva za rad sa mobilnom aplikacijom.
V Igrala se sa„oživljenim“ likovima, slušali činjenice o njima i pamtili iste.
VI Zatim smo proveravali usvojena znanja.
Završni deo
VII Evaluacija aktivnosti
„Кako je ključ uspeha svake aktivnosti saradnja porodice i škole, roditelji su upoznati sa idejom da organizujem edukativnu radionicu-igraonicu i zamolila ih za pomoć i podršku u njenoj realizaciji. Roditelji su se složili da bi poznavanje korišćenja mobilnih aplikacija u svrhu usvajanja znanja deci bilo korisno i izrazili spremnost da pomognu u savladavanju navedenih aktivnosti.
Praćenje i vrednovanje rada učenika je protkano kroz sve delove časova.
Svi planirani sadržaji su realizovani. Učenici su sa visokim stepenom motivacije pristupili svim aktivnostima. Pokazali su spremnost da diskutuju i komentarišu. Кomentari pokazuju da su realizovane aktivnosti kod učenika proizvele jak emocionalni utisak. Visok stepen motivacije podstaknut je prezentacijom i mobilnim učenjem. Na ovaj način učenici razvijaju kompetencije za samostalan istraživački rad.
Trud, pažnja i zainteresovanost učenika da saznaju još više navodili su me da im stalno pokazujem nove mogućnosti aplikacije.
Naučili su i da fotografišu svoj oživljeni lik iz bojanke. Učenici su na časovima pokazivali svoju solidarnost i spremnost da pomognu jedni drugima. Učenici koju su brže savladali korišćenje aplikacije postali su moji mali pomoćnici. Obilazili su ostale učenike i dodatno im pojašnjavali funkcije koje nisu shvatili.
Gradivo su uspešno i sa lakoćom usvojili kroz igru i slušanjem.
Najbitnije od svega su vedra, nasmejana dečija lica koja su u stvari najbolji pokazatelj da li je to što smo radili dobro.
Proširila sam svoja znanja iz oblasti mobilnih aplikacija i dobila ideje za aktivnosti koje planiram da organizujem sa svojim učenicima.
Učenici su bili oduševljeni, o čemu govori atmosfera tokom rada i utisci izneti posle rada-evaluacija.
Čas je realizovan kao ogledni čas kome su prisustvovali: roditelji učenika, psiholog škole, student Filozofskog fakulteta-odsek za psihologiju, veroučiteljica i dve nastavnice engleskog jezika. U toku rada kod koleginica se javila ideja kako da mobilnu aplikaciju prilagode predmetu koji predaju i uzrastu učenika.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/3″][vc_single_image image=“929″ img_size=“large“][/vc_column][vc_column width=“1/3″][vc_single_image image=“930″ img_size=“medium“][/vc_column][vc_column width=“1/3″][vc_single_image image=“931″ img_size=“medium“][/vc_column][/vc_row]